Zwroty i reklamacje

Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt stacjonarnie?

1. Zanieś produkt do naszego sklepu.

2. Okaż dowód zakupu lub przynieś wypełniony formularz odstąpienia od umowy.

3. Jeśli reklamujesz produkt opisz problem z produktem.

4. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków lub zwrot naprawionego produktu.

* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty


Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt przez kuriera ?

1. Wypełnij zgłoszenie zwrotu lub reklamacji na stronie kontaktu lub wyślij bezpośrednią wiadomość na e-mail: zwroty@technicore.com.pl

2. Paczkę wyślij nam go na adres: Technicore Wojciech Winkiewicz ul. Gąsiorowskich 9 lok. 12, 60-703 Poznań,

3. Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim produktem poinformujemy Cię o tym.

4. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków lub zwrot naprawionego produktu.

* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty


W jakim terminie dostanę zwrot środków?

• Zwrot środków powinien nastąpić w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu produktu.


Co zrobić gdy paczka jest uszkodzona lub niekompletna?

1. Kurier

• Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość.

• W przypadku stwierdzenia braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, spisz w obecności kuriera protokół szkody, a następnie zgłoś reklamację, załączając skan protokołu.

• W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o zgłoszeniu reklamacji poprzez naszą stronę.

2. Paczkomaty 24/7

• Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu należy, skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie a następnie ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost i postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres e-mail odbiorcy, należy go wypełnić i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji) do 14 dni. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki do nadawcy.

• W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości, zgłoś reklamację do operatora paczkomatu.

• Niezależnie od powyższej procedury możesz zgłosić reklamację za pośrednictwem naszego sklep

3. Odbiór w sklepie

• Przy odbiorze przesyłki w placówce przed przyjęciem paczki, dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych (obtłuczone, rozdarte pudełko, zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)

• W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, należy rozpakować sklepu w obecności pracownika, który wydaje przesyłkę i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym

• W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas sprawdzania przesyłki należy na miejscu, w obecności pracownika sklepu, wypełnić formularz reklamacyjny zawierając informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.