Apple iPhone 16 256GB Ultramarine (MYEH3)

Apple
Nowy
Wyróżnione przez eksperta
  • Aparat główny 48 + 12 MPix
  • Nowa klasa energetyczna B
  • Pamięć RAM [GB] 8
  • Pamięć wbudowana 256GB
  • Przekątna ekranu 6.1"
check Dostępne
Pospiesz się! Tylko 5 pozostało na magazynie.
2 899,00 zł Brutto
Ilość

in_stock
Wyróżnione przez eksperta
  • Aparat główny 48 + 12 MPix
  • Nowa klasa energetyczna B
  • Pamięć RAM [GB] 8
  • Pamięć wbudowana 256GB
  • Przekątna ekranu 6.1"
Producent
Nazwa producenta Apple Inc.
Adres Hollyhill Industrial Estate, T12 Cork, US
Adres e-mail support@apple.com
Produkt
Kod producenta MYEH3
EAN 195949823282
Informacje podstawowe
Rodzaj Smartfon
Nowa klasa energetyczna B
Seria iPhone 16
Kolor Niebieski
Wodoodporny/pyłoodporny IP68
Dystrybucja EU
Techniczne
System operacyjny iOS 18
Procesor Apple A18
Taktowanie procesora Brak danych
Pamięć RAM [GB] 8
Pamięć wbudowana 256GB
Obsługa kart pamięci Nie
Maksymalna pojemność karty Brak obsługi kart
Standard SIM eSIM, nanoSIM
Dual SIM Dual SIM
Złącza/łączność
Modem 5G
WiFi Tak
Bluetooth Bluetooth v5.3
NFC Z NFC
Złącza audio Brak
Wyświetlacz
Rodzaj wyświetlacza OLED
Przekątna ekranu 6.1"
Rozdzielczość 1179 x 2556
Aparat
Aparat główny 48 + 12 MPix
Aparat przedni 12 MPix
Bateria
Ładowanie bezprzewodowe Tak
Pojemność baterii Brak danych
Fizyczne
Wysokość 147.6 mm
Szerokość 71.6 mm
Głębokość 7.8 mm
Waga 170 g
Marka : Apple
W magazynie : 5 Przedmioty
EAN13 : 195949823282
MPN : MYEH3
Pospiesz się! Tylko 5 pozostało na magazynie.
Nowy

Dostawy

Czas dostawy

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od około 5 dni roboczych. Maksymalny czas realizacji zamówienia wraz z dostawą to 14 dni roboczych. Przy zamówieniu informujemy jaki jest orientacyjny czas realizacji zamówienia.
 
Koszt

Jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.


Dostawcy

Paczkomaty InPost

9,90 zł (powyżej 200 PLN darmowa dostawa)

Kurier InPost

12,90 zł (powyżej 200 PLN darmowa dostawa)

Kurier DPD

12,90 zł (powyżej 200 PLN darmowa dostawa)

Kurier DHL

12,90 zł (powyżej 200 PLN darmowa dostawa)

Poczta Polska

12,90 zł (powyżej 200 PLN darmowa dostawa)

Zwroty i reklamacje

Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt stacjonarnie?

1. Zanieś produkt do naszego sklepu.

2. Okaż dowód zakupu lub przynieś wypełniony formularz odstąpienia od umowy.

3. Jeśli reklamujesz produkt opisz problem z produktem.

4. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków lub zwrot naprawionego produktu.

* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty


Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt przez kuriera ?

1. Wypełnij zgłoszenie zwrotu lub reklamacji na stronie kontaktu lub wyślij bezpośrednią wiadomość na e-mail: zwroty@produkty24.pl

2. Paczkę wyślij nam go na adres: Gardom - Andrzej Borkowski, ul. Ogrodowa 2, 05-500 Chyliczki, Polska

3. Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim produktem poinformujemy Cię o tym.

4. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków lub zwrot naprawionego produktu.

* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty


W jakim terminie dostanę zwrot środków?

• Zwrot środków powinien nastąpić w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu produktu.

W jakim terminie dostanę zwrot środków?

• Zwrot środków powinien nastąpić w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu produktu.


Co zrobić gdy paczka jest uszkodzona lub niekompletna?

1. Kurier

• Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość.

• W przypadku stwierdzenia braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, spisz w obecności kuriera protokół szkody, a następnie zgłoś reklamację, załączając skan protokołu.

• W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o zgłoszeniu reklamacji poprzez naszą stronę.

2. Paczkomaty 24/7

• Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu należy, skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie a następnie ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost i postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie.Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres e-mail odbiorcy, należy go wypełnić i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji) do 14 dni. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki do nadawcy.

• W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości, zgłoś reklamację do operatora paczkomatu.

• Niezależnie od powyższej procedury możesz zgłosić reklamację za pośrednictwem naszego sklep

3. Odbiór w sklepie

• Przy odbiorze przesyłki w placówce przed przyjęciem paczki, dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych (obtłuczone, rozdarte pudełko, zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)

• W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, należy rozpakować sklepu w obecności pracownika, który wydaje przesyłkę i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym

• W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas sprawdzania przesyłki należy na miejscu, w obecności pracownika sklepu, wypełnić formularz reklamacyjny zawierając informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.

16 innych produktów z tej kategorii: